|
SOLGT - DSPeaker Anti-Mode 8033 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2016 kl. 13:27 |
Giv din subwoofer nyt liv med subwoofer med den fantastiske anmelderroste EQ.
DSPeaker Anti-Mode 8033 Automatic Subwoofer Equalizer Både fagfolk og hjemmebiografentusiaster er bekendt med, at dårlig rumakustik kan ødelægge en ellers perfekt lydgengivelse. Den største udfordring er hvordan man håndterer stående bølger og resonans i rummet. Anti-Mode™ teknologi eliminerer resonanser fra en eller flere subwoofere og lokalet, ved udligning af både amplitude og Du kan placere din subwoofer stort set alle steder i stuen og stadig nyde hurtig og kontrolleret bas. Normalt er det ikke optimalt at placere en subwoofer i et hjørne, men med Anti-Mode korrektion kan der ske underværker! Anti-Mode™ 8033 er meget enkelt at bruge da kalibreringsprocessen er fuldautomatisk. Ved kalibrering placerer man den medfølgende mikrofon ved lytte positionen, trykker på en knap og venter et par minutter. Se anmeldelse: https://www.avforums.com/review/dspeaker-anti-mode Solgt for 1.000 kr. Befinder sig i Virum 2830. Orginal emb. haves. Sælges kun pga. nyindkøbt subwoofer med indbygget kalibreringsmulighed. Redigeret af gullip - 05-April-2016 kl. 21:54 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg kan se, findes der flere forskellige modeller af 8033 - hvilken er det du har? Hvor gammel er den og følger der en kvittering med?
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Det er rigtigt - den hedder bare: DSPeaker Anti-Mode 8033. Den nye model hedder cinema.
Vil skyde på ca. 5 år - den virker perfekt og er i god stand. Der medfølger ikke kvittering. Du kan se billeder her: http://www.dba.dk/hoejttaler-andet-maerke/id-1023243757/
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Øv - den kan jeg desværre ikke bruge, er ude efter en med to ind- og udgange.
|
|
![]() |
|
Der kan godt kobles to subwoofere til den.
|
|
![]() |
|
Jeg skal ha' koblet fire på, og mere end en Y-splitter pr. kanal er nok ikke nogen god ide. Så jeg springer over.
|
|
![]() |
|
Helt i orden :)
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Der kan nu godt kobles 4 subwoofere på ;0)
Har selv denne enhed.... |
|
![]() |
|
Bud modtages også.
|
|
![]() |
|
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Jeg kunne godt bruge en til stuen, mest for sjov, så derfor vil jeg da gerne byde 700.- + porto.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
byder også 700, kan dog først afhentes på næste lørdag :=
Redigeret af Sigida - 03-April-2016 kl. 13:06 |
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Madhouse bød først 700 kr. og derfor er det retfærdigt, hvis der ikke kommer højere bud, at han får den til 700 kr. + porto.
Jeg lader auktionen køre til weekenden. Hvis du ønsker at afhente i weekenden, er du velkommen til at byde højere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |