|
Philips HUE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2016 kl. 10:15 |
Hej
har lige anskaffet mig startsæt med bridge og pære med dimmer. Dimmer installerede jeg først og den virker fint på de pærer jeg har monteret. Til gengæld har jeg problemer med app'en (apple) Den finder fint min bridge men kan ikke finde pære og dimmer. Jeg fik den dog til at finde den ene pære ved manuelt at indtaste serienr. Men så virkede dimmer pludselig ikke ! Er der et system med at pærer og dimmer først skal sættes op i app'en uden at dimmer er tilkoblet pærer eller er der nogen der har et forslag til hvordan jeg får det til at virke?? mvh
|
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dimmer kan køre uden bridge, så når du har meldt pærene til dimmeren, kører de kun der på. Når du skal have bridgen ind i ligningen, så skal pære og dimmer meldes til bridgen, og du kan så fra din app styre og sætte op hvad dimmeren skal gøre ved pærene.
så start for fra med at melde alt til bridgen (du skal nok gøre det manuelt nu, da du har parret pærene med dimmeren) og du kan så sætte op i din iphone app hvordan det skal virke sammen.
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Et godt råd, altid:
Par dine enheder til bridge i en afstand af ca. 30-50cm fra bridge. (Det anbefaler Philips også i vejledningen). Det kan være lidt bøvlet med pærerene, så der er det nemmest at gøre det manuelt. Men andre enheder, dimmer, tap, osram lightify stik osv, dem parre jeg så tæt på bridge, for ellers kan bridge ikke finde dem. |
|
![]() |
|
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
Tak for jeres svar....jeg arbejder videre med projektet i aften :-)
Jeg havde ikke lige lagt mærke til at bridge gerne skulle ha' pærer osv. så tæt på for at finde dem. mvh Per
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Det er heller ikke så meget pærerene, men mere de andre enheder. Dog har jeg haft lidt problemer med en Bloome lampe, som jeg måtte have meget tæt på, før bridge fandt den.
|
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Jeg har 4 dimmerswitch i mit Hue setup, og jeg har parret alle 4 til min brigde. Så har jeg mulighed for at styre scener nemlig. :)
Det tog lidt tid at parre Dimmerswitchen til brigden, men nu fungerer der perfekt..
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
så fungerer det vist :- dog driller geofencing....den der knappenål....er det ikke meningen at man skal kunne trække den hen til den korrekte placering ? Men hvordan ? mvh
|
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Da jeg satte Geofencing op, så fandt den selv min lokation. Det kræver dog at HUE App'en har adgang til din lokation..
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |