|
Vertikale linjer på Samsung plasma tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zpon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2016 kl. 18:27 |
Hej, jeg håber det er det rigtige forum at stille dette spørgsmål.
Jeg har et Samsung PS51E8005GUXXE tv som lige i dag er begyndt at vise en vertikal streg ved lyse billeder. Den er der både ved DVB-C signal og HDMI, og den er der også hvis man viser menuen. Er der nogen som har en ide om hvad det kan skyldes og om det er noget der kan gøres noget ved? TV'er er rundet de tre år så garantien hjælper nok ikke. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ligner en Panel fejl.
Har fået skiftet panel på et Panasonic 42px70 efter garanti da Panasonic erkendte det var et problem. Har lige haft mit LG oled 870 til rep. med samme fejl, nyt panel på garantien. Dennis
|
|
![]() |
|
zpon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for dit svar Dennis. Jeg forsøger at tage kontakt til Samsung.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |