recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste PVR til Kodi, HDHR3-4DC, YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste PVR til Kodi, HDHR3-4DC, YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
encorez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér encorez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste PVR til Kodi, HDHR3-4DC, YouSee
    Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:56
Hej

Er der nogen der har gode argumenter for et stykke PVR from for et andet til brug med HDHR3-4DC og YouSee og med Kodi som frontend?

Jeg kan se på https://www.silicondust.com/support/faq/ der er flere muligheder

Jeg har flere års erfaring med MediaPortal, men kender ikke de øvrige.

Er der store forskellige i features, mulighed for god, nem (evt gratis) TV-guide?
Noget PVR der er bedre til at optage og hurtigere eller smartere på nogen måde?
Eller er det bare fuldstændig ligegyldigt, fordi de gør/kan nøjagtigt det samme?

På forhånd mange tak
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 18:49
Jeg er for nylig skiftet fra at anvende WMC til DVBLink med Kodi klienter. Det er jeg ret glad for.

Jeg kan ikke levere en sammenlignende analyse, men noget af det jeg faldt for ved DVBLink er at det opleves meget stabilt, der er en plugin til Kodi, og så kan man tilkøbe guide data for 1 år for EUR25. Og så virker visning af TV-guide og afspilning på iPad og iPhone godt.

DVBviewer er billigere, men jeg oplevede det lidt rodet. 
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2016 kl. 20:30
Jeg kan også anbefalde DVBLink. har brugt det i mange år uden problemer.
Jeg har også yousee og bruger de EPG data som er i kanalerne og er fint tilfreds med dem.

Jeg bruger Kodi og klienten er rimelig stabil. Der kan være enkelte problemer en gang imellem. Men det er et kodi issue hos mig. Luk af kodi og start igen (Kun Kodi, altså ikke nogen genstart af PC.)
Jeg har Kodi og DVBlink på samme Windows 10 maskine (NUC i5)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu