|
TV2 play på Apple TV4? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2016 kl. 10:48 |
Hey guys
Jeg skal ud og investerer i en Apple TV 4. Men har lige 2 enkelte spørgsmål: Er der udkommet en app til TV2 Play, eller hvordan gør jeg så jeg kan se TV2 på Apple TV4? Og Kan se længere nede på siden, at der stadig diskuteres i om hvordan man kan se US-Netflix, så det vil jeg osse gerne vide.. På forhånd Rigtigt mange tak og rigtig god weekend til alle.. :) Redigeret af Gubia - 08-April-2016 kl. 10:51 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen app til TV2 Play, så du skal benytte Airplay. Og ja, det kræver iPhone/iPad. Android dur ikke.
|
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
Hvordan fungerer det lige i praksis? Altså hvad skal jeg gøre med min IPhone? |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
TV2 Play skulle være i gang med udviklingen af en app til Apple TV 4. Men det har de sagt længe, og vil ikke komme med nogen dato. Du kan evt. se deres svar inde på deres Facebook side, hvor mange rykker for en app.
Som Nagash siger kan du bruge AirPlay fra en iPhone eller iPad. Det vil sige, at du starter videoen fra TV2 Play appen på en iPhone eller iPad og trykker derefter på AirPlay ikonet, så sendes udsendelsen til Apple TV fra din iPhone/iPad. Der er dog nogle udsendelser, hvor TV2 Play ikke har rettighederne til at de kan sendes via AirPlay - f.eks. nogle udenlandske serier. Det skulle de dog også arbejde på - siger de :-) |
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |