recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc  butik i Nordjylland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pc butik i Nordjylland

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pc butik i Nordjylland
    Sendt: 12-April-2016 kl. 14:53
Er der nogle herinde, som kender http://hoejdata.dk/ og

http://www.jncomputer./ ?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 17:27
næ, men de er vel sikkert præcis som med alle andre småbutikker i DK - forsøger at overleve på service ansigt til ansigt, og så håbe på at folk vil betale noget mere for det. Vil dog godt nok sige det ikke ligefrem er nogle hjemmesider der hjælper folk på vej. monster uoverskuelig og virker a pommern til i chrome.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2016 kl. 22:54
Det begrænser sig jo efterhånden på selvbygger computerbutikker - men korrekt, det er ikke meget info man får fra nævnte links.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2016 kl. 22:30
selvbygger butikker er der masser af. Langt de fleste har konfiguratorer til at konfigurere som du mere eller mindre vil have dem - også online. Du kan altid betale dig fra den slags. Det er derfor mm-vision blandt andet stadig eksisterer. 

men proshop. komplett, og alle de andre onlinebutikker har "egenproduktioner" af maskiner, som kan konfigureres efter forgodtbefindende. Du vælger konfig, betaler ved kasse 1 og de samler og sender til dig.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 09:55
Proshop og Komplett, har jeg kigget på. Men jeg synes ikke det lige pt. tiltaler mig.

Hvis det er en selvbygget computer jeg vil have, som ny på området, så tror jeg den personlige kontakt betyder noget.
Men i det nordjyske område begrænser det sig, hvad der er af butikker. 

Skal man op i 7000+ for at få en ordentlig computer i full HD og omfattende videoredigering?

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10476
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 11:15
Hvad med Computercity og Labtech Data, begge i Aalborg?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 11:37
Computervirus har jeg været i mailkontakt med - Labtech Data tager jeg nok sammen med på den inspirationstur, jeg vil foretage. Så tak for bud

Redigeret af tonice25 - 14-April-2016 kl. 11:38
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu