|
BluRay Salg |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JensMagnus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2016 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2016 kl. 11:47 |
Jeg sender ikke film, men de kan afhentes i Vejle. Der er ingen ridser, som du selv gerne må verificere ved afhentning!
Jeg har lavet et fint Google Docs dokument over de film, som er til salg. Der tages forbehold for fejl. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CudDKeKM0ajkii1Sfj2-pMhD6GFEETVnIXirqR3Jdyw/edit#gid=0 Flagene indikere hvilket land filmen kommer fra. Nogen Blurays sælges kun samlet, da de er er i bokse. Jeg har ingen idé om pris. Men byd gerne og så kan vi se på det ud fra det. ![]() Der er kvittering på alt hvad der er købt online, og kvitteringer på den største del af hvad der er købt i butikker. Mvh. Jens Magnus. Redigeret af JensMagnus - 14-April-2016 kl. 13:10 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start gerne med teksten "Kun afhentning i Vejle. Sender ikke" :-)
|
|
![]() |
|
JensMagnus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-April-2016 Status: Offline Point: 33 |
Så. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Brave - der untergang - empire of the sun - exodus gods and kings - jackie brown - pulp fiction - the incredibles - the shining, byder 200kr afhentet
|
|
![]() |
|
Hej Kampus.
Desværre er Jackie Brown, og Pulp fiction i et boxset med alle andre quentin film (udover hateful eight og django). Derudover er The Shining også med i et Stanley Kubrick box set med hans andre film. De er desværre ikke seperate æsker, men derimod én stor æske. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hej Jens
Hvor mange film er der i Qentin Tarrantino boxen? Og hvilke film? Og hvor mange i Stanley Kubrick? Og hvilke film? |
|
![]() |
|
Tarantino bundet:
Reservoir Dogs Pulp Fiction Jackie Brown Kill Bil Vol 1 & 2 Death Proof Inglourious Basterds Stanley: Lolita 2001: A Space Odyssey A Clockwork Orange Barry Lyndon The Shining Full Metal Jacket Eyes Wide Shut |
|
![]() |
|
Så må jeg droppe jackie brown, pulp fiction og the shining. Byder så 125kr for de øvrige
|
|
![]() |
|
Had siger du til budet Jens? |
|
![]() |
|
Hej beklager det tog lidt tid. Jeg kiggede lige hele min samling igennem og jeg tror det er en fejl, at Brave står der. (Pixar filmen).
|
|
![]() |
|
Er du sikker? Den hedder "Modig" på dansk http://www.scope.dk/film/8728-modig-3-d Redigeret af Kampus - 15-April-2016 kl. 16:58 |
|
![]() |
|
Ja kiggede lige det hele igennem. Mit Google Docs dokument indeholdte desværre også de film jeg ønskede mig. Kiggede den ellers grundigt igennem og slettede dem jeg ikke havde. Må have glemt den der.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |