recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BluRay Salg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BluRay Salg

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JensMagnus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-April-2016
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BluRay Salg
    Sendt: 14-April-2016 kl. 11:47
Jeg sender ikke film, men de kan afhentes i Vejle. Der er ingen ridser, som du selv gerne må verificere ved afhentning!

Jeg har lavet et fint Google Docs dokument over de film, som er til salg. Der tages forbehold for fejl.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CudDKeKM0ajkii1Sfj2-pMhD6GFEETVnIXirqR3Jdyw/edit#gid=0
Flagene indikere hvilket land filmen kommer fra. Nogen Blurays sælges kun samlet, da de er er i bokse.

Jeg har ingen idé om pris. Men byd gerne og så kan vi se på det ud fra det. :)

Der er kvittering på alt hvad der er købt online, og kvitteringer på den største del af hvad der er købt i butikker.

Mvh. Jens Magnus.

Redigeret af JensMagnus - 14-April-2016 kl. 13:10
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 12:19
Start gerne med teksten "Kun afhentning i Vejle. Sender ikke" :-)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Start gerne med teksten "Kun afhentning i Vejle. Sender ikke" :-)

Så.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 17:29
Brave - der untergang - empire of the sun - exodus gods and kings - jackie brown - pulp fiction - the incredibles - the shining, byder 200kr afhentet
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 19:06
Hej Kampus.

Desværre er Jackie Brown, og Pulp fiction i et boxset med alle andre quentin film (udover hateful eight og django).

Derudover er The Shining også med i et Stanley Kubrick box set med hans andre film.

De er desværre ikke seperate æsker, men derimod én stor æske.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 19:13
Hej Jens

Hvor mange film er der i Qentin Tarrantino boxen? Og hvilke film?

Og hvor mange i Stanley Kubrick? Og hvilke film?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 19:32
Tarantino bundet:
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Jackie Brown
Kill Bil Vol 1 & 2
Death Proof
Inglourious Basterds

Stanley:
Lolita
2001: A Space Odyssey
A Clockwork Orange
Barry Lyndon
The Shining
Full Metal Jacket
Eyes Wide Shut
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 20:03
Så må jeg droppe jackie brown, pulp fiction og the shining. Byder så 125kr for de øvrige
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så må jeg droppe jackie brown, pulp fiction og the shining. Byder så 125kr for de øvrige

Had siger du til budet Jens?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 14:13
Hej beklager det tog lidt tid. Jeg kiggede lige hele min samling igennem og jeg tror det er en fejl, at Brave står der. (Pixar filmen).
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af JensMagnus JensMagnus skrev:

Hej beklager det tog lidt tid. Jeg kiggede lige hele min samling igennem og jeg tror det er en fejl, at Brave står der. (Pixar filmen).

Er du sikker? Den hedder "Modig" på dansk

http://www.scope.dk/film/8728-modig-3-d

Redigeret af Kampus - 15-April-2016 kl. 16:58
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensMagnus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 16:57
Ja kiggede lige det hele igennem. Mit Google Docs dokument indeholdte desværre også de film jeg ønskede mig. Kiggede den ellers grundigt igennem og slettede dem jeg ikke havde. Må have glemt den der.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu