recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket kabinet til gamer-PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket kabinet til gamer-PC?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket kabinet til gamer-PC?
    Sendt: 15-April-2016 kl. 17:50

Hej forum

Jeg skal til at bygge en selvbyg gamer-PC til en knægt på en 13-14 år - han synes selvfølgelig det er vildt sejt med cases med lidt lir og bling (en fed farve, fedt design og som prikket over i'et sikkert også noget LED-lys evt. med skiftende farver).

Jeg har bygget utallige PC'ere gennem tiden men altid ud fra devisen om, at det skulle være "godt" før det skulle være "flot" - så hvad fa'n skal jeg gøre? Det skal være kram - gider ikke stå med et skævt kabinet der går i stykker bare jeg kigger på det.

Hvad har I gjort??

Budget: ca. 700 - 1.000 kr. (tænker jeg)

På forhånd tak - og go' fredag.

PS. Findes der relevant tråd om samme emne så må I gerne henvise - har ikke selv kunnet finde noget der rammer hovedet på sømmet ;)

Venlig hilsen

Christian

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 18:13
https://www.komplett.dk/product/775816/hardware/kabinetterbarebone/midi-tower/cm-storm-scout-ii-advanced-gaming-sort#

Han skal have noget lignende dette, fås, i rød eller blå lys, indsæt en rød/blå blæser i bag i stedet for existerende,

mine børnebørn har været vilde med dem, og de holder til at blive slæbt til lan også.

Der er også et solidt bærehåndtag til Lan.

Redigeret af folp - 15-April-2016 kl. 18:21
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu