|
Opgrader receiver til 2 hdmi udgange? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ms.nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2016 kl. 18:30 |
Jeg har en NAD T765 HD receiver, som er helt fantastisk - men den har kun 1 hdmi udgang, hvilet er et problem, da jeg har tilsluttet en projekter og et tv og derfor skal skifte hdmi kabel hver gang jeg jeg går fra at bruge projekteren frem for tv'et.
Tænker på om at kan bruge en hdmi splitter med 1 input og 2 output fx denne: https://www.avxperten.dk/hdmi-splitter/hdmi-splitter-1-in-2-out.asp og stadig udnytte receiverens lyd, fx hvis man ser en film i Dolby True HD og på den måde slippe for at skifte kabel hver gang? Eller er denne hdmi splitter kun beregnet til at sende et signal fra fx en DVD afspiller til 2 skærme samtidig? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener at du sagtens kan bruge den nævnte splitter til formålet.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
ms.nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Tak Flemming. Det kan være jeg bare skal prøve det af, ellers må jeg jo bare bytte splitteren hvis det ikke kan lade sig gøre. Venter dog lige lidt med det, da der måske er andre der ved med 100 % sikkerhed om det er en mulighed :)
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
I min gamle receiver brugte jeg en splitter.
Det er ikke altid det bare virker. Med mit gamle TV virkede det uden problemer, da jeg så opgraderer til mit nye Samsung, måtte jeg købe en ny splitter og det kom til at virke. MEN det er 100% stabilt. Indimellem var jeg nødt til at slukke det hele og så tænde det igen. Hvad der var for splitter kan jeg ikke huske. Der er ikke andet for at prøve.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |