|
S: Samsung BD-E8300N |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2016 kl. 11:23 |
Blu-ray-afspiller med harddisk BD-E8300N
320 GB Harddisk2 digital tunere. Brugt til Yousee men virker også med Boxer. Findes i 7200 Grindsted Pris 400,- Redigeret af Ashanti - 15-April-2016 kl. 14:05 |
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt? Vis ikke er det slet ikke muligt og få sendt?
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Har et bud på Kr. 300,- plus forsendelse
Bliver solgt mandag hvis ingen er højere.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg har læst en test på flatpanels, hvor den kritiseres lidt for bl.a. blæserstøj. Er det bevet rettet med en software opdatering? Er der støj under afspilning af blu-ray?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Jeg har faktisk aldrig brugt BD afspilleren i den.
Så jeg måtte lige have den sat til igen.
Den står 2 meter fra hvor jeg sidder. Med nyeste firmware lige installeret kan jeg høre den svagt når filmen er muted. Med normal lyd høres den ikke. Jeg synes ikke at den støjer. |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
OK jeg tager chancen. 400 + porto hvis du sender med g-porto
Redigeret af slumbert - 15-April-2016 kl. 18:34 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Det er en aftale.
Jeg kan sende den imorgen. |
|
Samsung UE55D8005
|
![]() |
|
Skriv en pb med dit telefonnummer og vægt på pakken. Jeg kan overføre via mobilepay eller bank
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |