recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Synology DS216-Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Synology DS216-Play

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Synology DS216-Play
    Sendt: 15-April-2016 kl. 19:48
Hej

Jeg har lige købt en Synology DS216-Play og den virker til at den kærer fint

Jeg har installeret lidt film som jeg har købt i iTunes og downloadet fra youtube for at teste hvordan man gør
Jeg fik filerne over intet problem men kan ikke hitte ud af hvordan jeg får DS video til at samarbejde
Biblioteket på ds video på iPad og ATV4 også inde på Synology er også tom kan ikke se hva det er jeg gør forkert
Eller skal gøre

Håber der er en der kan hjælpe

MVH
BJepsen
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 23:06
Du skal have Media Server og Video Station pakkerne installeret på din Synology. Jeg er ikke sikker på om de er installeret som standard eller om du skal ind i Package Center og installere dem.

I Video Station skal du også konfigurere hvilke(n) folder(e) som du har videoer og film liggende i; den leder ikke overalt på dine diske, kun i de konfigurerede foldere.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2011
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 22:53
Hej DrageMester

et havde jeg skulle bruge mange dage på at finde ud af 

Super hjælp TAK for det Thumbs Up

MVH
BJepsen
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu