|
Hjælp til Synology DS216-Play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2016 kl. 19:48 |
Hej
Jeg har lige købt en Synology DS216-Play og den virker til at den kærer fint Jeg har installeret lidt film som jeg har købt i iTunes og downloadet fra youtube for at teste hvordan man gør Jeg fik filerne over intet problem men kan ikke hitte ud af hvordan jeg får DS video til at samarbejde Biblioteket på ds video på iPad og ATV4 også inde på Synology er også tom kan ikke se hva det er jeg gør forkert Eller skal gøre Håber der er en der kan hjælpe MVH BJepsen |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have Media Server og Video Station pakkerne installeret på din Synology. Jeg er ikke sikker på om de er installeret som standard eller om du skal ind i Package Center og installere dem.
I Video Station skal du også konfigurere hvilke(n) folder(e) som du har videoer og film liggende i; den leder ikke overalt på dine diske, kun i de konfigurerede foldere. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej DrageMester
et havde jeg skulle bruge mange dage på at finde ud af Super hjælp TAK for det ![]() MVH BJepsen
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |