|
K: Xbox (360) - Er købt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2016 kl. 21:15 |
For at kunne slappe lidt af midt i specialeskrivningen, kunne jeg godt tænke mig at kunne spille lidt Xbox igen. Jeg søger derfor en Xbox, og grundet økonomien kan det nok kun blive til en 360. Jeg ønsker en i god stand, og det skal være versionen med HDMI. Den skal helst befinde sig i Københavnsområdet, omend jeg også kommer til Fyn forholdsvis ofte hvorfor dette også er en mulighed. Jeg ville gerne holde prisen på maksimalt 500 kr., omend dette kan flyttes lidt hvis der er tale om en Xbox One.
Ekstra controller og spil er naturligvis et plus, men ikke et krav. Dog vil Halo og/eller Need For Speed (alle udgaver) være et stort plus ![]() Update: Jeg har nu købt en og er ikke længere på udkig ![]() Redigeret af Flubber - 16-April-2016 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt du noget eller er du i mellemtiden blevet færdig med specialet? :-)
Hvis du stadig er på udkig, kan jeg godt flikke en pakke sammen med 1 controller og en arcade Xbox360 for 250,- pp
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Jeg er skam stadig i gang med specialet
![]() |
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Fint nok - god arbejdslyst :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |