|
SÆLGES: Samsung BD-D8200N |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2016 kl. 08:41 |
Har denne maskine jeg har arvet fra morfar :-)
Hvad kan den sælges for? // H0lg3r Redigeret af H0lg3r - 21-April-2016 kl. 20:09 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...hvad betyder det at den virker hård i det?
|
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
"Problem løst"
Redigeret af H0lg3r - 21-April-2016 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
Den grabber disken i starten når den står og loader, bare mig der er en klaphat xD
Denne maskine er nu til salg! :-) |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
hvis du vil have en priside så har jeg lige betalt 400 + g-porto for en BD8300N her på siden
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Tak for info, var også i den omegn, jeg havde regnet med! :-D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |