|
Nyt 65'' 4k til 6900 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Reptilen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2016 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-April-2016 kl. 20:17 |
|
Hej,
jeg skrev for lidt tid siden omkring køb af tv. Er kommet frem til efter at have læst diverse steder på nettet, at jeg nok kommer til at fortryde, hvis ikke jeg køber et 65 tommer tv. Er der nogen der overhovedet har nogen erfaring med denne model: http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=932&osCsid=bb6fqgd5hjq1c5t1n7u8jpdfn3
Eller bare erfaring med mærket? For mig lyder det helt ubekendt, så jeg tror jeg holder mig fra det. Meeeen 6900 danske kroner for et 65'' 4k tv er da fristende. Kan ikke umiddelbart finde nogen test af tv'et? Mvh. Jens. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ærligt, jeg kender ikke mærket eller tv'et for den sags skyld, men hæfter mig ved, at der er umiddelbart er en ventilator i tv'et! Det alene er nok til ikke at friste mig.
|
||
![]() |
||
Reptilen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-April-2016 Status: Offline Point: 27 |
|
Haha okay ja
![]() |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Online Point: 8683 |
|
Mener du blæseren? Det er der vel i de fleste tv i dag. Panasonics DX900 har 6 stk. |
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Satme billigt...
Fristende at prøve, og hvis det er noget skrammel, så kan det altid ryge op på 2. sal til alt det andet gamle udstyr...
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det må være TV'ets Dacia. En hulans masse for ingen penge
![]() |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
formulerer mig lige lidt bedre: Én blæser, som jeg lige kan se. Det ville jeg være bange for at købe, uden at have set tv'et i drift, da én ventilator kan betyde en højere støj end mange.
|
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
Så en blæser du ikke kan se larmer mindre, end en blæser du kan se en udskæring til?
That logic…
|
||
![]() |
||
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
|
Mon ikke der er stor risiko for pixelfejl på panelerne. De skriver Pixelpolicy 2 på det billige.
Redigeret af digitalt.tv - 21-April-2016 kl. 13:39 |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
|
Det er ikke en blæser man kan se, kontra en blæser man ikke kan se. Én blæser skal nok arbejde mere for at køle det samme som 2, 4 eller 6 skal køle. Er der flere blæsere kan de køre med lavere hastighed, og derfor larme mindre. |
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
For det lyder som om du ved at varmehåndteringen ikke er god i det TV, og i hvert fald ikke bedre end andre. Et board med køleprofiler og 1 blæser kan sagtens være bedre og mere lydløs end et board med 6 blæsere og ingen køleprofil. Udover det ved du jo heller ikke hvor mange blæsere der er i det, der kan også være flere, bare fordi du kun kan se udskæring til en, betyder det ikke at der kun er en. Medmindre du kender til indmaden selvfølgelig :)
|
||
![]() |
||
|
Ordet kan var pointen. Jeg skriver intet om at den gør. Men jeg ser intet om lydniveauet nævnt og skriver derfor, at jeg ikke føler mig fristet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |