|
Subwoofer kabel med trigger? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2016 kl. 18:14 |
Hej alle
Har forsøgt at google det, dog uden held. Er der nogle der ved om der findes subwoofer kabler med trigger kabel indbygget/i samme ledning? På forhånd tak :-) |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke komme de to kabler i en kabelstrømpe eller i krympeflex?
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Det ender det nok også med, men ville være pænere og nemmere med et kombineret kabel, men tak for input :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Er det ikke bare at købe et stereokabel og et sæt minijack mono til phono?
https://www.av-cables.dk/phono-adapter/3-5mm-mono-minijack-han-rca-phono-hun.html Klaus |
|
![]() |
|
Tror vi taler forbi hinanden. Til min subwoofer har jeg selvfølgelig et subwooferkabel og skal nu også have et triggerkabel. Derfor kunne det være fedt hvis der fandtes kabler der havde begge kabler i sig så man slap for at bruge kabelstrømper og lign, :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Jeg kender ikke et sådan kabel, men til gengæld kender jeg et stereo signalkabel (subwooferkabel om man vil) og til de viste adaptere.
Det vil virke på samme måde. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM: Dvs. med et "stereo signalkabel (subwooferkabel om man vil)" og den viste adapter så vil jeg kunne bruge det til LFE signalet til dens respektive indgang og som et trigger kabel til dens indgang? :-)
|
|
![]() |
|
Jeps...
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |