recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - In-Wall højtaler, hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

In-Wall højtaler, hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: In-Wall højtaler, hjælp
    Sendt: 23-April-2016 kl. 14:57
Jeg skal inden for nær fremtid have lavet mig en lydisoleret væg. Mit TV står op af denne væg, og tænker derfor at investere i et par In-Wall højtalere. Men jeg er på helt bar bund ifh. til hvad jeg skal købe. Jeg har aldrig lyttet til nogen, og ved heller ikke hvor jeg kan.

De skal primært bruges som erstatning til elendige TV-højtalere, men jeg vil gerne give lidt ekstra så jeg også kan lytte til musik fra min kiggeposition. Afstanden til dem bliver 2,5 meter og 80 cm til underkant højtaler. Musik der lyttes til, Röyksopp, WhoMadeWho, Pink Floyd, mfl.

Prisidé 1000-1500 pr. stk. Skal jeg glemme det i denne prisleje? Nogle forslag?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2016 kl. 15:53
Hifiklubben plejer at have mulighed for at lytte til in wall
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 21:46
Jeg vil også anbefalde dig Hifi klubben.
De har mange B&W og Dali inwall.

Jeg har B&W loftshøjtalere til 800kr stykket og de spiller imponerende godt.
Som væghøjtaler, der starter B&W ved 1199,- og det er den model jeg skal have, når jeg udvider fra 5.1 til 7.1, så de skal bruges som surround.

De spiller imponerende godt uden kabinet (Altså hvor de bare monteres i et hul i væggen). De lidt dyrere modeller kommer med kabinet.

Men når du nu laver en ny væg, så lav dine egne kabinetter inde bag ved væggen, så for du mere bass.

Redigeret af ldplusse - 24-April-2016 kl. 21:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu