|
JVC Projektor |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-April-2016 kl. 12:53 |
Hej
Nogen som har erfaring med http://minprojektorlampe.dk ?? Bond
Redigeret af bbond - 30-April-2016 kl. 14:01 |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er lige med på en lytter her, for overvejer at købe min pære hos
Redigeret af Vilstrup - 17-April-2016 kl. 18:03 |
|
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
For lige at runde af.....
Turde ikke købe hos ovennævnte .. kylling eller ej? - men mærkeligt at ingen har erfaring med dem? ...
any way, endte (ved et tilfælde) med at købe hos den lokale Expert.. !? - jo, jo et opkald til den Danske importør af JVC og "pling" et stk. org. Lampe på bordet... (sjovt nok 200,- kr. under Tapeconnections pris ps. den gamle lampe nåede 2910 timer... og fungerer endnu Bond |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sålænge i betaler med Dankort kan i vel altid få pengene tilbage hvis det går helt galt.
Jeg har selv købt fra en dansk hjemmeside, hvor varen blev sendt fra Tyskland. Levering tog en enkelt ekstra dag end hvis den var sendt fra DK. |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har lige handler med projektorpaerer.dk ingen problemer oplevet endnu. Pæren er ankommet, dog ikke testet endnu.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg fået skiftet pæren, tjekket at den virker. Den virker som den skal. Købte en original pære med et uoriginalt hus hos projektorpaerer.dk
|
|
Sigida
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vilstrup. kan man ikke se forskel i billedekvaliteten eller noget med den nye pære, har nemlig hørt selvom der står original så er det stadigvæk uoriginal. kan se jeg skal bestille samme pære som dig da jeg har en hd750, er bare nervøs for en uoriginal pære bliver for varm og brænder projektoren af nemlig.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
skal være helt ærlig, så har jeg ikke haft farve billed på. kun menuen og test billedet. Da det lærred jeg har bestilt ikke er kommet endnu, som nok først kommer i næste mdr.
jeg har dog gemt den gamle pære og skrevet time tallet ned, så hvis der går noget galt, så har jeg den gamle i reserve. jeg er nok bare naiv, men jeg stoler på at når de skriver original pære, så er det også det jeg har fået. har læst om flere her inde, som bestiller fra udlandet og de har ikke oplevet problemer.
|
|
Sigida
Guld medlem Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay venter lige med at bestille til du har testet den, læste bare på nettet at original betyder ikke original hvis det ikke er en retailer af JVC som sælger den, og det skal være diamond varianten hvis det skal uoriginal da det er phillips der laver dem. har du sammenlignet den gamle pære med den nye om de ser ens ud ?
|
|
Samsung 65HU7505
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
De ser fuldstændig ens ud, det er ikke til at se forskel.
Men skal nok lige give besked, når jeg har fået ordenligt billed på den. Men som sagt, ser både pære og hus helt ens ud. Redigeret af Vilstrup - 02-Maj-2016 kl. 16:27 |
|
Sigida
Funktioner
Tak(0)
|
underligt huset ligner den total i og med det er uoriginal, glæder mig til at du får ordentlig billede på, du må meget gerne teste med lysintensiteten for det er et af klage punkterne at de uoriginale minder om pæren på en original der har kørt 1000timer.
|
|
Samsung 65HU7505
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du uddybe klage punktet for de uoriginale pære i forhold til de originale?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |