|
hvilken nas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Artemorteus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2016 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2016 kl. 17:57 |
hej
jeg står for at skulle købe en ny nas til hjemmet,har pt. en readynas nv+ og en popcorn hour a410 mediecenter, bruger den primært til at streame mine film og serier, så kigge på qnap ts-453 pro eller en Synology Disk Station DS414, nogen der har råd om hvilken der er bedst, det den skal kunne er supporte 32tb og havde en mediecenter. |
|
![]() |
|
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor kigger du på en 2 år gammel model? Jeg ville klart gå efter den seneste model, altså ds416. Jeg har selv en ds214play, og det fungere supergodt herhjemme med plex. Jeg kunne dog godt bruge mere end support for 2 diske
Redigeret af supermand71 - 05-Maj-2016 kl. 12:10 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skal den kunne supportere 32TB??????
Så skal du i hvert fald ikke lede efter gamle modeller, men uanset det, så får du ikke 32TB brugbar plads ud af en 4-disk nas. min 5 diske skal der til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |