|
Sælges Loewe Individual Connect 55" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Golfer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2016 kl. 14:47 |
hejsa
Jeg har et Loewe 55" individual connect 3år gammelt full hd tv til salg med 500GB indbygget hdd tv'et har to tunere osv - står som nyt fra ikke ryger hjem nypris ca 60000kr pris omkring 10000kr kan afhentes med det samme
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et gratis hint.
Hvis du forlanger 10klik for en brugt vare så skal du nok uddybe lidt da det ikke lige er 2 pakker smøger du langer over disken, som nok ikke kræver den store forklaring... Men når jeg til min svoger lidt har købe et 55" Philips TV med Androide samt muligheder for Netflix/HBO.... Osv til 4777.- I Elgiganten så ville jeg udmildbart som du har skrevet din annonce nok tænke det er dyrt, med mindre du selvfølgelig uddyber hvorfor prisen (Link til Philips ) http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55PFT5500/philips-55-led-smart-tv-55pft5500 Redigeret af Benjamin7 - 08-Maj-2016 kl. 12:17 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere hint.
Måske du skulle skrive hvor det kan afhentes. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |