|
V: Pdp-lx508D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2016 kl. 20:44 |
Hejsa kan få fat i dette ældre tv. Ser tv fra Viasat og har et anlæg jeg kan sætte til. Nogen der kender til det og hvad synes i om det ?
Regner med at købe det på torsdag til en god pris :) |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var et glimrende TV ,som dog ikke er på niveau med den legendariske 5090 serie .Og alt efter hvor mange timer den har kørt, skal du forvente at billedkvaliteten løbende er aftagende . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det klarer nok sammenligning med dit Pana Pz800. Og er vel nok et af de mest velbyggede plasma TV, der er lavet. God plads til komponenter, så de kan komme af med varmen, betyder lang levetid. Hvis du kan få det for et par tusinde, er det et godt køb.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Genialt. Det må jeg have købt mig
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Uanset hvor god byggekvaliteten måtte være, - så vil plasmacellerne efterhånden brænder ud . Hvilket betyder at den ikke længere præsterer optimalt mht lysstyrke og kontrast .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |