|
Mus og tastetur til ps4 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thorbek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2016 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2016 kl. 12:40 |
Jeg vil høre om nogle ved om man kan bruge mus og tastetur til sin ps4, hvis ja hvordan gerne link hvis noget skal købes for man kan.
Jeg har ikke meget forstand på dette her, så undskylder på forhånd hvis i syntes jeg kommer med lidt dumme spørgsmål. MVH Thorbek
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et almindeligt BlueTooth tastatur fungerer fint med PS4. Jeg vil formode, at en BlueTooth mus også gør.
Men hvad vil du bruge en mus (eller tastatur) til? Support for dette er afhængig af spillene - de skal være skrevet til at kunne blive styret af mus, og det er ikke alle spil, der er det... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ved du hvordan man ved om spillene er det? Jeg har tidligere stillet et lign spørgsmål, da jeg er træt af at knægten smadre mig i alle fps spil, fordi jeg er en total kegle med de controllere.. Stik mig mus og tastatur, så fejer jeg 99% af samtlige spillere af banen, inden de når at stave til 'PS4'. (Man er jo gammel Action Quake og Counter Strike legende ![]() |
|
![]() |
|
fedt.. troede de fleste skydespil og action spil understøtter mus/tastatur.
Jeg vil straks købe en mus og keyboard for jeg er også en spade til de kontroller. Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Er der et set du kan anbefale?
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvis det er mig du spørger, så nej. Jeg vidste slet ikke man kunne tilslutte en bluetooft mus og tastatur. Eller jo det vidste jeg godt, men ikke at det måske virkede i nogle spil.
Men jeg ved at man kan købe sådan en boks til PS4éren, så du kan tilslutte tastatur og mus til boksen, og så kan det bruges ligesom controlleren. Så langt er jeg dog ikke nået med det endnu.
|
|
![]() |
|
Ataata68 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2018 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
Er det ligemeget hvilket USB-kablet tastatur man anvender til PS4?
USB 2.0? Eller USB 3.1? Eller helt andre versioner?!
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Med dette http://www.tuact.com/products/venom-x-4 har du masser af muligheder.
|
|
![]() |
|
Ataata68 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2018 Sted: København Status: Offline Point: 5 |
Tak Flomsen, Det ser ellers lækkert ud, men sønnike er kun interesseret i at bruge tastatur, da det er det han er vant til
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Tastatur kan du sætte til den + du kan få de rigtige indstillinger dvs musen køre som den skal til det spil han spiller.
|
|
![]() |
|
Men jeg synes stadig ikke at have fået svar på om jeg kan gå ned i butikken, eller købe på nettet et gaming tastatur som har USB 2.0, når nu PS4 har USB 3.1 og om de kan "snakke" sammen..?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vil jeg mene du kan, men du kan kun bruge den til at skrive på. Du kan ikke sætte den op til spil uden adapter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |