|
købt: nas/nasløsning |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2016 kl. 21:50 |
Jeg er i weekenden "kommet til" at sælge min nasløsning, og søger derfor en ny.
fyr løs med hvad du har, skal bare kunne trække, at man henter film fra pi2, så ikke de vilde krav. både enkelt og flere bays kan bruges. Redigeret af aerik - 02-September-2016 kl. 08:41 |
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en ReadyNas Duo, der kan erhverves billigt.
Den er bestykket med en enkelt 500Gb disk, og kan tage op til 2 x 2TB diske
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Har en QNAP NAS TS-119, med 3 TB WD Red Hard Drive
TS-119 er vist nok fra 2010 (kan ikke finde faktura) WD Harddisk er fra 16.12.2013, kun kørt 13 md. (faktura kopi haves) Havde tænkt kr 1000 afhentet i Nivå. Jens |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Jeg har en Synology DS112+ (kraftig model) til salg med en 1,5TB WD green monteret: http://www.dba.dk/nas-synology-ds112-med-1/id-1022885470/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Synology RS812 4 Bays...
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Har du overvejet en model med hdmi udgang? Ikke at min er til salg, men har en med hdmi udgang, og kodi på, og det fungere rigtig godt synes jeg.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Nu skriver han jo at han har en pi2 som jo fint trækker film fra NAS
|
|
![]() |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
derfor er det da stadig en mulighed at overveje synes jeg selvom man har afspiller. Den kan man jo evt bare placere et andet sted hvis der sku være brug for den i et andet værelse.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg har tidligere overvejet en med hdmi, men syntes ikke rigtigt de var til at betale sig fra, i forhold til mit forbrug.
De andre forslag og tilbud kigger jeg på i morgen |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Hvis det stadig relevant så har jeg en qnap 219p med 2x 1tb. Jeg har stadig original indpakning, så den er nem at sende. Jeg kan dog ikke sende lynhurtigt, da jeg lige skal nulstille og formatere.
Skriv en PM, hvis du er interesseret. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Space-Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2015 Status: Offline Point: 62 |
Interesseret i en qnap 251+?
Den er brugt kun til at streamer et par fil fra plex og er et Overkill til mit brug. |
|
![]() |
|
Jer der ikke har priser på, hvad forventer i af pris?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |