|
Hastighed på wifi Asus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
willysjeep ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2016 kl. 13:27 |
Jeg har en Asus RT-AC87 og en internethastighed på 80/40.
Jeg får altid omkring 53/40 uanset hvor jeg befinder mig i huset. Tæt på, 4-5 meter fra, eller 12 meter fra. Hvor bliver de sidste 27 af, når alt andet er slukket og lukket, og hvorfor er der fuld knald på upload...som jeg af og til får 42-43 på. Det er på N-netværk. Der er skruet op på 100% i sendestyrken, og der er ingen begrænsning lagt ind... mener jeg. Nogle der har et bud? |
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket netkort bruger du? model nummer ?
Måske kan netkortet ikke følge med ?? Højre klik på dit netværk logo ved uret og vælg netværk og delings center, så vælg forbindelse. |
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 147 |
Hvad får du når du måler fra en computer der er tilsluttet med kabel til din Asus AC87 ?
Redigeret af Peter.C - 17-Maj-2016 kl. 15:59 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er dine enheder som ikke kan følge med - ikke routeren!
M.v.h. |
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Det kunne måske skyldes valg af kryptering
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Ja massere af bud.
Men først skal jeg vide, om du måler trådløst op imod din faste internet forbindelse. De to ting er ikke sammenlignelige. Faktisk vil jeg sige, at du får ret gode tal på Wifi forbindelsen. Redigeret af Kandersen - 18-Maj-2016 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Gode tal? Jeg får 877 Mbit på min PC, via WiFi.
M.v.h. |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
På N-netværket? Og så læser jeg det som, at han måler hastigheden på internettet fra hans trådløse klient. Han når ihvertfald ikke op over det som hans internet forbindelse er
![]() Redigeret af Kandersen - 18-Maj-2016 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
|
|
![]() |
|
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
Der er forskel på wifi hastigheden om du vælger 5ghz eller standard 2.4. Du kan også prøve at skifte kanal på routeren, er der meget trafik på den specifikke kanal vil det også forringe hastigheden :) har selv samme router og der får jeg mere end de lover over wifi.
|
|
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |