|
Miller & Kreisel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lectron ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:00 |
Miller & Kreisel, CS-35BK, K-7, KX-10.
Sjældent udbudt seriøs højtalersæt i den professionelle afdeling intet mindre! CS-35 er en Tripol højtaler som egner sig suverænt til side højttaler, men også som baghøjtalere tæt op af sofaen. Foden kan afmonteres hvis man ønsker at hænge dem op på væggen. Har fået fremragende anmeldelser for dens evne til at sprede lyden og forsvinde i lydbilledet. K-7 center højtaleren spiller med en åbenhed der er meget sjælden inden for den type højtalere. KX-10 er en trykkammer bas der går afsindig dybt, og gør det samtidig med at være både stram, men også musikalsk. De fremstår i super flot stand med meget få brugsridser. Ikke ryger! Sæt dem til en surround forstærker med et par gode front højtalere og bliv professionel kørende. Sælges kun samlet. Gerne bytte med stereo grej og højtalere. Bemærk at i udlandet sælges bare de to CS-35 for over 10000 dkr! http://www.ebay.com/itm/M-K-CS-35WH-Beautiful-Pair-Tripole-Dipole-Column-Surround-Speakers-VERY-RARE/141994886167?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkp se billeder på dba:http://www.dba.dk/anden-hoejttaler-miller/id-1024546881/ Pris: 3000,- ![]() Redigeret af Lectron - 18-Maj-2016 kl. 12:02 |
|
![]() |
|
Lectron ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg billede på
|
|
![]() |
|
SOLGT!!
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Øv det var sgu hurtigt :(
|
|
![]() |
|
Ja det var åbenbart for billigt. Blev stormet med beskeder.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Du kan lige skrive til mig hvis du har andet m&k til fornuftig pris:)
|
|
![]() |
|
Hej Bjur. Jeg har muligvis et sæt M&K k-7 på hånden til 2000,-. Var det noget?
|
|
![]() |
|
Hej Lectron. Tak for info, men det er mere end jeg vil give. Har dog en k7 i forvejen som jeg er glad for.
|
|
![]() |
|
Hvad vil du give? Kan jo prøve at høre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |