|
Købes: appletV 2 eller 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2016 kl. 19:42 |
Jeg skal have fat i et AppleTV til min datter, som har fået sig et tv. Er interesseret i et ATV 2 eller 3 til fornuftige (billige) penge. Det skal selvfølgelig være velfungerende og med fjernbetjening.
Bedste hilsner fra Kristian
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad vil du give for en ATV3, velholdt?
|
|
![]() |
|
Kristian3th ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 128 |
Er 350,- en fornuftig pris?
|
|
![]() |
|
Op igen :-)
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Har en ATV2 du godt kan købe for 350,-
|
|
![]() |
|
Det er jeg interesseret i. Hvordan er stand m.m.? Er det velfungerende med fjernbetjening?
Hvor er du henne? Send evt PM :-)
|
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Den er i Randers. Er i fin stand. Har aldrig haft problemer med den.
|
|
![]() |
|
Bidstrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2016 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1 |
Har en apple tv3, den kan du godt købe for 350,-
Den er i perfekt stand.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |