|
Marantz sr5010 eller yamaha rx-v2067? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:54 |
Jeg har lige købt en marantz sr5010 og har i forvejen yamaha rx-v2067, men hvilken skal jeg bruge i mit primære setup? Jeg er selvfølgelig mest opsat på marantz pga. Den er nyere hvis den er ligeså god eller bedre.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke andet for end at lytte sig til det. Ingen af os andre kan fortælle, hvad der lyder bedst i dine ører. Og yderst få, har sikkert hørt de to på de samme højttalere :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Vil - uden at have lavet en direkte sammenligning - mene a Yamaha'en er en tak bedre.
I følge specs yder den 2x130 W, hvor 5010 yder 2x 100W Den vejer lige 6 kg mere end 5010. Den har til gengæld ikke WiFi....... Min mening er at 2067 nok er ældre, men en til to klasser "kraftigere". Men det er dig der skal betjene dem og lytte til dem. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Enig med Klaus. Og der kan desuden laves WiFi på 2067 (og andre netværksreceivere) for et par hundrede kroner.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |