|
S: Beats Studio by dr. Dre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Maj-2016 kl. 20:56 |
Jeg købte et par Beats Studio af nysgerrighed igennem en bekendt.
Hun har haft dem liggende i skabet i flere år i org. indpakning (hun siger siden 2012-13) og har haft dem på en enkelt gang. Efter at have prøvet dem, kan jeg sige at det er ikke min type lyd, så jeg vælger at sælge dem videre. De er som nye og har ingen brugsmønstre. Det er dem med ledning, og det er ikke 2.0 versionen. Ny prisen i dag er ca. 1400-1500 kr for 2.0 versionen. De er sorte (jeg kan godt smide et billede op, hvis det har interesse) Leveres i komplet original emballage. Jeg har ingen kvittering. De kan afhentes/høres i Ikast. Start pris: 400 kr ![]() Redigeret af Precious - 19-Maj-2016 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sender du med posten?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Ja, de kan godt sendes for købers regning. Det er ikke noget problem.
|
|
![]() |
|
Op - nu med et billlede
Redigeret af Precious - 19-Maj-2016 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Jeg har fået et bud på 400 pp over PM.
Jeg lader den køre til Mandag kl 12:00 |
|
![]() |
|
Sidste op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |