|
Solgt: Pioneer VSX-S510-K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2016 kl. 13:20 |
Pæn og velholdt Pioneer VSX-S510-K sælges for hbo 1300,- kr. Kan sendes for købers regning. Befinder sig i Frederica. Stadig med reklamationsret til 05-12-2016. http://www.pioneershop.dk/produkter/33-receivere/5453-pioneer-vsx-s510-k-/ Redigeret af Hansemand - 23-Maj-2016 kl. 21:06 |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hansemand,
Jeg tillader mig at byde 1.000,- inkl. porto. Mvh Christian
|
|
![]() |
|
Kunox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Hej
Er receiveren sølv eller sort og hvor lang tid kører budrunden? Mvh. Henning |
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
HBO= højeste bud over ![]() ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Hej Farven er sort...og budrunden går til mandag d. 23-05 kl. 20:00 ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
Nå.. Så lad os sige 1300,- PP
Hvad koster det at sende sådan en frækkert? Kan du sende et billeder af den?
|
|
![]() |
|
1300,- kr er noteret... Du skal nok regne med minimum 100,- kr i forsendelse. Vægten overstiger formodentlig de 5kg (70,- kr) og næste interval er 10kg. som koster 100,- kr som det billigste. Jeg har desværre ingen præcis vægt. Du kan evt. gå ind på Post Danmark og læse hvilken form for afsendelse du ønsker. Kassens har flg. mål: 52x41x16 cm. ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Det er fint.
Hvis du kan sende i morgen, mobilepayer jeg gerne de 1400. Mvh |
|
![]() |
|
Jeg kan tidligst sende på tirsdag da budrunden går til i morgen aften kl. 20:00 (læs længere oppe i tråden). Så hvis ingen byder over dig, så er den din og det er ok med mobilpay ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
Fino :-)
|
|
![]() |
|
Did I Win? :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |