|
Windows backup hjælp. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Rowald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2016 kl. 14:14 |
||
Hej med jer ![]() Jeg har købt en brugt bærbar med forud nyinstalleret Windows 7. Tænkte det ville være smart med en såkaldt "systemafbildning" af systemet. For jeg har intet hvis den crasher. Købte så en 128 GB usbkey til formålet, men blev SLEMT skuffet, og gal i skralden på Microsoft ![]() Den mulighed for usb disk er blokeret desværre ![]() Kan vælge anden harddisk, som der ikke er plads til i den bærbar. Man kan stopfodre dvd brænderen med tomme skiver ![]() Eller på netværks drev. Er der nogen måder at omgå denne sindssyge regel på? Eller skal jeg lave noget diskimage med noget andet software. Vil rigtig gerne ha den på den usb, som der kan bootes/gendannes fra hvis det går galt. På forhånd tak ![]() |
|||
![]() |
|||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvad er den USB nøgle formateret i? FAT32 (extended) eller NTFS?
Redigeret af fiskerendk - 25-Maj-2016 kl. 14:23 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
||
Start her: http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/back-up-programs-system-settings-files#1TC=windows-7 Klaus |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Normalt får man en promt på en ny PC, så man brænder ud på DVDer, så man har en Backup til gendannelse. Der skal bruges 3-4 skiver til det. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Rowald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
||
Den er i NTFS
|
|||
![]() |
|||
||
Den har jeg læst Klaus ![]() Den kan smides manuelt på en USB bagefter, men må ikke laves direkte på den ![]() Mon den overhovedet vil godtage at genoprette/installere fra usb´en hvis det lykkedes at lave den? Eller rammer man samme åndsvage/tåbelige blokering igen? ![]() |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Det var dog en voldsom stor og formentlig dyr USB stick. Du kunne nøjes med en på 16GB til en Windows backup. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Corsair Flash Survivor 128GB USB 3.0 290,- incl. fragt Så er den oven i købet spræng, brand og dirkefri
![]() |
|||
![]() |
|||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
||
Gå i Enhedshåntering > Dobbeltklik på din Enhed "Corsair Flash Survivor" (eller lign) under Diskdrev
Vælg fanen Politikker > Og vælg Bedre ydeevne (i stedet for hurtig fjernelse). Start dit sikkerhedskopiering op igen og se om den ikke vil bruge den som enhed nu.
|
|||
![]() |
|||
||
Æv det virkede ikke. Den er stadig ikke gyldig. |
|||
![]() |
|||
||
OK det var et forsøg værd. |
|||
![]() |
|||
||
Helt sikkert. Tak ![]() Jeg har slettet alle løse filer på C: så nu er der brug for 35gb. Første forsøg med tom DVD 4,7 gb gik i kage. Da første skive var brændt efter 45 min. Skrev den fejl på disken. Prøver igen med ny tom skive. Den skriver den skal formatere mediet først ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |