|
K: Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2016 kl. 09:31 |
|
Hejsa.
Jeg søger en router, den skal understøtte AC og være fra en af de anderkendte producenter som f.eks: Netgear, D-Link, Linksys, Asus, TP-Link etc. Skriv hvad i har og, hvad det skal koste :) |
||
![]() |
||
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
du mener et AP ?
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
|
Nej, hvordan kan du konkludere det?
Jeg søger som overskriften antyder en router :) |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
|
Jeg har en Asus RT-AC68U.
Vil sælge for 700. Med venlig hilsen Søren |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
|
Jeg har en RT-AC87Uvil sælge den for 1000
Karsten
|
||
![]() |
||
|
Tak for tilbudende. Det er dog en smule i overkanten.
Havde håbet at finde en god en til omkring 300,- Det har jeg tidligere haft held med.
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
|
Du får nok ikke en mærkevare AC router til den pris
![]() |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
|
Det er da ellers lykkedes før: Derudover har jeg for over et år siden selv købt en D-link router til 300,- Kan dog ikke finde indlægget da det er over et år gammelt. Så med mindre at routere er steget i pris her på det sidste, så lykkedes det nok igen. Men tak for de opmuntrende ord. Edit: Jo sørme jo, så var den da lige her: Redigeret af DiscomanDK - 30-Maj-2016 kl. 13:09 |
||
![]() |
||
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
|
Jeg har en Asus RT-AC1200G+ liggende ubrugt i kassen..
Blev købt ind til et projekt, men den var sgu for stor med antennerne monteret, til at kunne være indeni mit møbel, og jeg nåede selvfølgelig ikke lige benytte returretten.. Den står 100% som ny og fejler intet som helst, 100% ubrugt... Købt for 624 kroner hos Proshop for ~1 måned siden. Kan det bruges ?
|
||
![]() |
||
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
|
Jeg tror ikke at du kan finde router som benytter AC i det segment du leder i. De fleste benytter mellem 5 og 12V DC. Var det derimod et AccessPoint med 802.11ac understøttelse er sagen en helt anden. Men det er det jo tydeligvis ikke, ud fra dit svar til hifibo. Kan i øvrigt fortælle at de billige "routere" næppe er routere, da de ikke router noget som helst. De er blot billige NAT/PAT enheder, krydret med en simpel access liste. Men det er så også stort set det eneste de kan fra router-verden. Men fortæl lidt om hvor mange interfaces du har brug for på den router du efterspørger, og hvor mange netværk du forventer at den skal kunne håndtere. Har du mere end en internetleverandør som du vil lave intelligent routing mod? |
||
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |