|
anbefal en bt højttaler |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Maj-2016 kl. 17:22 |
Hvad kan der anbefales af bt højttalere.
Pigebarnet var ude at lytte i dag og syntes denne var god http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hojttalere/SCHERSI15E/sandstrom-constellation-hercules-hojttaler-solv Men eftersom hun spørger mig til råds, tror jeg måske hun et eller andet sted ikke finder den god nok. Hvad kan andre anbefale?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
En af Bang & Olufsens BeoPlay BT højttalerne....
M.v.h. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
lige lidt mere info tak - har vi noget budget at gå efter (b&O's S3-serie ville jeg vælge)
Eller en libratone zipp. Er godt nok ikke alle der kan købes i DK, men der er lidt reviews af patrick norton af nogle få her: http://www.tekthing.com/blog/2016/5/12/tekthing-71-personal-cloud-options-bw-t7-kef-muo-libratone-zipp-riva-turbo-x-longest-lasting-hard-drives |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbare budget op til 3.000
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Og næsten permanent placering i stuen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når nu du i morgen kommer slæbene med en ny surroundforstærker og slutter den til dine DLS fronter, så vil hun da ikke nøjes med " dåselyd" ;-)
Klaus |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denne er på tilbud i weekenden.
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/harman-kardon-onyx-studio-bluetooth-speaker-sort-p27262037 Spiller rigtigt godt. |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Haha Klaus, hun er skam blevet tilbudt min gamle enheder osv. Svaret var, jeg vil ikke have sådan noget stort noget, jeg vil gerne kunne flytte det rundt efter behov og uden andet ledningsbøvl end strømmen.
Pt benytter hun sig, i ca95 procent at tiden, sin telefons højttaler. Onyx synes hun er for grim. Men tror vi tager et smut til den lokale beoforhandler, så hun kan høre s3 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kreafunk aMoove eller Kreafunk aGroove, den sidste modtog jeg som gave, og spiller/lyder fremragende.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
karula
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med den ny BO beoplay1, har bestilt en, den spiller bare helt fantastisk, og er lækker at se på.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også Jabra
men jeg har ikke hørt dem selv. En bekendt bruger den midterste til udendørs tango.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |