|
Spørgsmål til Apple TV4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2016 kl. 18:06 |
|
Jeg overvejer at anskaffe mig en Apple Tv4 såfremt den kan opfylde mine behov. Har ikke andet Apple udstyr - konen har dog en Iphone. Alle mine film, billeder og musik ligger på en NAS (WD My Book Live) og spørgsmålet går på om der findes en (gratis) app til Apple TV4 , der kan vise mine billeder fra NAS'en. Jeg har læst mig frem til at app'en Infuse kan afspille mine film, deriblandt BD rip med HD-lyd. Plex er udelukket da der ikke kan installeres Plex på in NAS (og vil heller ikke have en PC kørende ) Bruger pt en WD TV live (den nyeste gen. med Netflix) som opfylder alle mine basale behov, men savner en bedre brugerflade og tænker derfor på Apple TV4, som jo også kan streame fra Netflix, HBO , Viaplay m.fl. Bruger i dag en Chromecast til dette. Har ikke brug for at kunne spille på den. Har ikke rigtig kunne finde noget på nettet, der kan besvare mit spørgsmål så nu prøver jeg her.
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg bruger fileservertv til at vise mine billeder. Den er ikke gratis, men koster 29kr.
Hvis du skal have HD lyd ud via Infuse, skal du have pro versionen. Den koster 79kr. Med venlig hilsen Søren |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Måske ikke et svar på det du spørger efter, men hvad er der galt med CC?
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
|
Intet. Der er heller ikke noget galt med VHS. |
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Det var da egentlig ikke noget særligt godt svar, men det var så heller ikke dig jeg spurgte. Carry on!
|
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
OK. Har du et link til produktet 'fileservertv' da jeg ikke lige kan finde noget om det nettet ? Redigeret af filmfreak - 02-Juni-2016 kl. 20:03 |
||
![]() |
||
|
Der er ikke noget galt med CC ,men for mit vedkommende kan den bla ikke afspille alle mine film fra NAS - f.eks ikke BD rip med HD lyd. Det kræver også at den er forbundet kablet til netværket da det trådløse netværk ikke er hurtigt nok til mine komprimerede bd rip. Bruger CC til streaming (Netflix, HBO , Viaplay m.fl) samt til afspilning af musik (flac) fra NAS med BubbleUpnp (android)
|
||
![]() |
||
|
Ok. Nu kan jeg nok ikke hjælpe så meget andet end at konstatere at jeg selv længe har kigget efter "den perfekte streamer boks". Min foreløbige konklusion er at det ikke findes, hvis man som jeg ikke vil leve med en boks der ikke kan køre 24p og ikke selv kan skifte mellem 50 og 60hz. Kan man se gennem fingre med det så ligner en atv4 et seriøst bud, da det efter hvad jeg kan finde ud af er den bedst understøttede i DK.
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Undskyld, den hedder filebrowsertv |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |