|
Anbefal mig en soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2016 kl. 14:40 |
Jeg har lige kastet pengene efter Samsungs nye KS7005 og skal nu finde en soundbar, der passer godt til denne skærm. Mit budget er omkring de 5k, og jeg vægter følgende højt:
1. Klar dialog 2. Bredt lydbillede 3. Fornuftig subwoofer (gerne trådløs) Har selv haft kig på Samsung HW-K650 og Denon DHT-S514. Hvad ville I anbefale?
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger lige med her, da jeg også er på jagt....😀
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
En brugt b&w panorama 2 har jeg købt, samt subwoofer. Det lyder pisse hamrende godt!
|
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Jeg har købt en Sony HT-NT3 her : http://cdon.dk/hjemme-elektronik/sony-ht-nt3-sony-2-1-kanals-soundbar-med-wi-fi-bluetooth-sort-p33245948?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_term=SONY+HT-NT3&utm_content=33245948&utm_campaign=pricerunner_AV+-+Home+Cinema+Soundbar
Den kan naturligvis ikke spille musik lige så godt som to stereohøjtalere, der har jeg en Sonos Play5 som er noget bedre til musik. Men til TV, film og spil er den solid og en kæmpe forbedring over tv-lyden :) |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |