recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal mig en soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal mig en soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gizmodo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gizmodo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal mig en soundbar
    Sendt: 04-Juni-2016 kl. 14:40
Jeg har lige kastet pengene efter Samsungs nye KS7005 og skal nu finde en soundbar, der passer godt til denne skærm. Mit budget er omkring de 5k, og jeg vægter følgende højt:

1. Klar dialog
2. Bredt lydbillede
3. Fornuftig subwoofer (gerne trådløs)

Har selv haft kig på Samsung HW-K650 og Denon DHT-S514.

Hvad ville I anbefale?
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2016 kl. 23:37
Jeg følger lige med her, da jeg også er på jagt....😀
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 03:09
En brugt b&w panorama 2 har jeg købt, samt subwoofer. Det lyder pisse hamrende godt!
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 19:18
Jeg har købt en Sony HT-NT3 her : http://cdon.dk/hjemme-elektronik/sony-ht-nt3-sony-2-1-kanals-soundbar-med-wi-fi-bluetooth-sort-p33245948?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_term=SONY+HT-NT3&utm_content=33245948&utm_campaign=pricerunner_AV+-+Home+Cinema+Soundbar 

Den kan naturligvis ikke spille musik lige så godt som to stereohøjtalere, der har jeg en Sonos Play5 som er noget bedre til musik. Men til TV, film og spil er den solid og en kæmpe forbedring over tv-lyden :) 

Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu