|
Brug ATV3-remote med ATV4? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juni-2016 kl. 12:20 |
Jeg er ved at opsætte min nye Apple TV 4
Men jeg hader fjernbetjeningen med touch-området Det er upræcist Kan man bruge fjernbetjeningen til Apple TV 3 i stedet? Nå, skulle lige acceptere noget og gjorde det med ATV3-remoten Så det ser ud til at virke
Redigeret af jake51 - 04-Juni-2016 kl. 12:24 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Grafikeren
Ny bruger Oprettet: 08-December-2015 Sted: Viby J, Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jeg er ikke sikker på om du kan bruge atv3 fjernbetjeningen men hvis du har iPhone så bruge deres Remote app så bliver søge funktionen også nemmere da du får tastatur til søge med. Det kræver bare den seneste opdatering.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
En update
Hvis man bruger ATV3-remoten med ATV4 kan man ikke slå undertekster til/fra På den gamle remote holder man den øverste knap inde, på den nye remote skal man swipe på touch-området Netop touch-området er noget l#rt, det er alt for upræcist
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Touch området kræver lidt tilvænning - eller man helt dropper remoten :-). Jeg kører med en multiremote, hvor jeg har indstillet knapperne ift. ATV'en. Bruger dog ATV4 remoten til spil. Mener man kan indstille touch områdets følsomhed eller noget inde i indstillinger.
|
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm , jeg synes netop at touch virker fint. Gu ved om der er lidt forskelle i de remotes?
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
RasmusW
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2010 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er kommet en opdatering til ATV 4 remote. Prøv at undersøge om den er installeret (kræver at remoten er ladet op) og man kan køre den igennem ved at følgende nedenstående vejledning: http://www.idownloadblog.com/2016/03/01/how-to-update-siri-remote-firmware/
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |