|
Zappiti v2.9.16. Erfaringer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2016 kl. 09:14 |
Der kom for nogle uger siden en ny update til zapitti men jeg synes at de patch notes ser lidt suspekte ud. Jeg bruger i dag en Dune HD 303D og teksten "Lock Dune HD export" gør at jeg ikke tør at trykke på aftrækkeren. Zappiti spiller perfekt i mit setup meeen det kunne da være lækkert at kunne tilføje musik samlingen. Så jeg vil lige høre om der er nogen af her der har erfaringer i vil dele? Skal man nu til at betale for at benytte en Dune HD og i så fald, hvad koster det og er det pengene værd?
Patch notes: Zappiti Media Center PC Version 2.9.16 ( Changes since v2.8.15.0 Improvements: |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er også med på en lytter.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Ja du skal nu have en v2 licens for at bruge den sammen med Dune HD
Prisen ved jeg dog ikke hvad er, men det står vel inde på zappiti marked |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Jeg kører med den nye Solo 4K og Zappiti 2.9.16 og du skal ikke betale for at bruge export funktionen
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg kan ikke umiddelbart finde nogen pris på V2 licensen
![]() |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Der er ingen V2 licens på Zappiti marketplace, så hvad der menes med den udtalelse i change log'en aner jeg ikke, men Zappiti 2.9.16 fungerer på fuldstændig samme måde som 2.8.15 dog med den forskel at du nu har mulighed for at eksportere dit musik bibliotek
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Underligt. Hvordan virker musik delen ellers?
Redigeret af Berdel - 07-Juni-2016 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
Jeg har kun prøvet den kortvarigt, og jeg er ikke imponeret der er masse af mine plader der ikke bliver scrapet med cover selv om jeg ved at de oplysninger er tagget i selve flac filerne eller ligger som jpg filer sammen med pladens flac filer i en folder. Mit sonos system viser alle mine plader korrekt
|
|
Jesper
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |