recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen signal til monitor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen signal til monitor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sonar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sonar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen signal til monitor
    Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:14
Hej kloge hoveder.

Jeg har netop erhvervet mig en ny computer monitor og ville lige teste med Blu-ray over HDMI. Men skærmen siger No HDMI signal. Jeg har testet HDMI porten med computeren og her var der ingen problem 1440P @ 60Hz

Mit setup er følgende:

Cambridge Audio 752BD
Asus ROG Swift PG279Q 

Kan det være opløsningen? Skal jeg evt. købe et mellemstik HDMI>DP 

Forslag?

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af sonar sonar skrev:

Forslag?

Hej.

Hvis du har et TV med HDMI Indgang ville jeg prøve din Blu-Ray afspiller på denne.

Hilsen Carsten.
Til top
sonar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sonar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:30
csell> Afspilleren fungere fint, har haft denne i 2år og virker upåklageligt med Beoplay V1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 19:56
Har selv en computer monitor med hdmi. Da mit TV var til rep i 6 uger, brugte jeg monitoren til at se TV på via den STB jeg normalt bruger. Kunne heller ikke umiddelbart få det til at virke, da monitoren ikke selv finder ud af at matche den opløsning der bliver sendt til den ligesom et TV gør.

Så indstil opløsningen på monitor så den passer med det du har sat BD afspilleren til i hdmi out, så virker det!
Til top
sonar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sonar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 20:57
Kampus> Tak for svar, vil straks forsøge - Vender tilbage.
Til top
sonar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sonar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 21:43
Update:

Nogle gange følger logikken ikke helt med. Hvad jeg gjorde var at ejekte filmen som sad i afspilleren "A Clockwork Orange" Elsker den film! Så gik skærmen fra ingen input signal, til at vise afspillerens menu. Kørte disken ind igen og wupti så virker det som det skal.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 22:31
Lyder som en defekt BD spille
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lyder som en defekt BD spille
Nok snarere et valg firmware designerne har taget. 
Hvis afspiller har været igang med en skive ved sluk gemmer den hvordan opsætning var og afspilning kom til, og så fortsætter den der når den tændes igen. Man skifter ikke opløsning midt i filmen. Wink

Mvh. JørgenT

Til top
sonar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sonar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2016 kl. 08:48
JørgenT> God forklaring Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu