|
S: Oneplus 2 two |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2016 kl. 13:56 |
Min kone vil gerne over til Iphone og sælger sin Oneplus two, som er i top stand.
Stadig med beskyttelsesfilm på skærmen fra fabrikken, og har siddet i plastikcover fra starten (gennemsigtig slim cover), så den er som ny. Der medfølger også et originalt flipcover fra Oneplus med indbygget bagcover, så det erstatter det originale bagcover og dermed ikke fylder ret meget. Sælges pga køb af Iphone. Org lader og kabel medfølger. Opgraderet til seneste software. Er i Aalborg - HBO 2200
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
husk en ny koster 2500
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
ok, mener jeg gav 3000. Er den allerede faldet så meget? Har bud på 2000.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Var det mig ville jeg skynde mig at skyde den afsted, 3'eren kommer i den her måned og er prissat på sammen niveau som 2'eren siger de.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Ja, hvis du har et bud på 2000,- så slå til - den kommer ikke over det.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |