|
Single bi-wire højtalerkabel til wharfedale diamon |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2016 kl. 22:57 |
|
Jeg har bestilt et sæt billige Wharfedale Diamond 220, for dem næsten smidt i nakken da de der på tilbud og de eneste i sort er en demo model til sølle 499kr pr stk (normal prisen er 995kr pr stk) og det både incl fragt frem og tilbage til hififreaks (såfrem det bliver nødvendigt at sende dem tilbage) med det fulde beløb tilbage på 999kr, så jeg kunne ikke modstå tilbudet (utroligt de kan tjene penge på den handel selv om de er ene importør af de mærker de sælger).
Jeg bruger pt Audioquest Flx slip 14/4 som har 4 leder og derfor nemt kan bruges til bi-wiring med kun 1 sæt højtalerkabel Hvis nu jeg føler behov for et nyt sæt højtalerkabel kan i så anbefale mig noget der ikke koster for meget? Det skal være et singel kabel der kan brugs til bi-wiring f.eks med 4-6 eller 8 ledere Det eneste pris rimelige jeg har fundet er dette kabel http://hificable.dk/produkter/15-hoejttalerkabel/185-sommercable-elephant-bi-wire-hoejttalerkabel/ hvordan lyden er, om det er bedre eller lidt dårligere end det jeg har ved jeg ikke, har ikke tænkt mig at købe det for at prøve det, da jeg er sikker på jeg ikke kan returnere det og få pengene tilbage hvis det ikke er bedre end det jeg har.
Redigeret af gasolin - 08-Juni-2016 kl. 23:16 |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kabel du allerede har, er fremragende, så du vinder ikke noget ved et kabelskift.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
|
Harald Nyborgs højttalerkabel er ret fint, og nok bedre end det der er internt i en højttaler i prisklassen.
|
||
![]() |
||
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
|
takker for hjælpen det bliver ikke nødvendigt returnere dem
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
|
Hvorfor købe et Harald Skrald kabel, når et kvalitetsprodukt allerede ejes? |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Enig med JeTex! Dit AudioQuest kabel er i forvejen et rigtig godt kabel, hvorfor hulan overveje at skifte det?
M.v.h. |
||
![]() |
||
|
det var bare i tilfælde af det ikke passede med de højtaler jeg havde
Redigeret af gasolin - 10-Juni-2016 kl. 01:40 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Tror du at du vil kunne høre forskel?
Hvor bor du i landet? Er det i nærheden af mig, er du velkommen til at kigge forbi og låne lidt forskelligt... Klaus |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
|
Hvorfor ikke? Der blev bedt om forslag til nye billige højttaler kabler - Harald Nyborgs kabler er rigtigt gode, og lette at trække i kanaler m.v.
|
||
![]() |
||
|
Fordi det ikke giver mening, at købe nyt kabel, der under ingen omstændigheder er bedre end det han allerede har. Det er nærmere overvejende sandsynligt, at han får et dårligere kabel. Og så var det kabel til rimelig pris, der efterspørges ikke decideret billigt.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |