recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Roku 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Roku 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KalleG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Roku 3
    Sendt: 09-Juni-2016 kl. 09:37
Er der nogen der har en liggende de ikke bruger? Alternativt et link til en EU forhandler der sender. Jeg har kigget en del på amazon.co.uk, men har ikke fundet en der shipper til Danmark.

Mange tak.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 10:45
Har en jeg muligvis kan undvære... Hvad kan den indbringe ?

Den befinder sig i Hillerød, men kan bringes til Ballerup eller sendes efter behov.
Til top
KalleG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 10:57
Hej Christian

Tak for hurtigt svar. Det ville passe mig fint at hente i Ballerup.

Ved du om det er en model 4200 eller 4230? Og hvilken stand / alder har den? (er den fra røgfrit hjem?)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 11:35
Hej Kalle 

Kan tjekke modelnummeret når den kommer hjem.

Den er fra røgfrit hjem, og der er en dk stik omformer med.

Hvis du sende en pb med mobilnummer kan jeg sende nogle billeder
Til top
KalleG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 11:54
Det er gjort, mange tak.
Til top
KalleG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KalleG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 09:18
Christian måtte desværre springe fra igen, så jeg leder stadig hvis nogen kan hjælpe.
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2016
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 10:02
Kan ikke lige hjælpe med at finde en, men har selv overvejet at finde en til mig selv. Har dog ikke kunnet finde ud af om man uden videre kan bruge den i dk, eller om man skal igennem en masse krumspring a la vpn, unlocator og hvad har vi ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 10:11
Selvom jeg ikke, alligevel, kan undvære min, kan det være jeg kan hjælpe med at afklare noget. Jeg bruger den til Netflix og Plex og her fungerer det fint uden trylleri, men hvis man skal bruge mange af de amerikanske services tror jeg der skal noget VPN halløj til for at det virker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu