|
Lav volume 0db mksound |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2016 kl. 21:11 |
Hej, jeg har lige sat mit setup op som lyder rigtig fint.
Men jeg har er lille problem. Selvom jeg skruer helt ned til 0 på processeren syntes jeg ikke det lyder særligt højt? Jeg fik demonstreret dem hos ham jeg købte dem af, og der var volume mindst 5x højere hos ham og lød pisse godt. Hvad kan problemet være? Mit setup er: Yamaha cx-5100 Primare 30.7 7x150w Mk 300mx sub Mk Sound 950 thx |
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ud fra det du skriver er det vanskeligt at bedømme. Prøv at køre en ny kalibrering eller slå den fra som allerede er lavet. Ellers kig i option menuen og se om den indgang du bruger er indstillet til negativt trim. Det eneste andet jeg kan se er at din primare har et lidt lavt gain på kun 26db, men det er trods alt kun 3db mindre en 29db som vist er det mest normale og thx standard. Hvad med signalkilde...
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt fejlen, mig der var for hurtig. Netflix har utrolig lav volume, der skulle bare en Bd disk i afspilleren. Så var -20 allerede rigeligt. Tråden kan lukkes igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |