|
K: Samsung Multiroom |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
secone ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2016 kl. 22:25 |
Søges:
M7 / M5 / M3 højtalere, evt en hub med i prisen. Nogen der har deres til salg? Bor i Aalborg området.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har følgende:
1x M7 - hvid 1x M5 - hvid 1x M3 - hvid 1x HUB - sort Garanti til januar 2017. M3 og M5 stort set ikke brugt da der har stået i soveværelser. M7 kun brugt som TV højttaler så ikke voldspillet. PM hvis interesse. Bor forresten i 2860 Søborg men sender gerne |
|
![]() |
|
Ramo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2016 Status: Offline Point: 1 |
Jeg har flere M7 i sort som jeg godt kunne overtales til at sælge. Hvor mange er du interesseret i? Jeg har også en Multiroom Soundbar (hwh-750 tror jeg den hedder) hvis det har interesse.
Jeg bor i Tilst ved Aarhus. |
|
![]() |
|
secone ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Status: Offline Point: 31 |
Op, søger stadig
|
|
![]() |
|
Søger stadig nogle højtalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |