|
SOLGT----------Printer-blæk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2016 kl. 13:30 |
Har fået disse patroner i overskud da min Canon MP600R printer er stået af!
1stk Sort orginal =PGI-5BK + 2stk uorginal m/Chip 1stk Gul orginal =CLI-8Y + 2stk uorginal m/Chip 2stk sort uorginale CLI-8BK m/Chip 2stk Magenta uorginale CLI-8M m/Chip 2stk Cyan uorginale CLI-8C m/Chip + en af hver i orginal, som dog er åbenet med brugt printerhovede til Canon MP600R. + power supply til Canon MP600R Der er patroner for over 1000kr. Bud ønskes---dog har jeg en mindste pris på 200kr + porto ! ![]() Redigeret af cccd - 13-Juni-2016 kl. 15:36 |
|
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i:
1stk Sort orginal =PGI-5BK 1stk Gul orginal =CLI-8Y Hvor bor de henne og hvad havde du tænkt dig, at disse to skal koste ?
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Vil helst sælge det samlet ![]() 200kr for det hele er meget billigt. De uorginale er fra ibob og virker ganske fint ! Læg mærke til at der også er 5 orginale patroner med som dog lige var taget i brug. De 4 var lige sat i og er derfor næsten helt fyldte. Cyan er halv fyldt. bor i svendborg
|
|
|
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
Det snupper jeg gerne for 200 + porto. Har dog ikke brug for strømforsyningen, hvis det kan gøre portoen billigere
![]() |
|
![]() |
|
ok stopper så for bud ! Hvis du sender mig en PM med navn og adresse så sender jeg dig et konto nr med pris inkl porto ![]() Vil du heller ikke have printerhoved med ?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |