|
Højreklik virker ikke på forsiden? |
Besvar |
Forfatter | |
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 13-Juni-2016 kl. 10:27 |
Lige gyldigt hvad jeg højreklikker på, på recorderes forside, bliver det registreret som et venstreklik.
Oplever det ikke på andre hjemmesider. Firefox af nyeste aftapning, Windows 10 Mens jeg skriver dette, kan jeg sagtens højreklikke på eksempelvis "regler/faq/søg etc., men nu er jeg heller ikke på forsiden længere. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næsten samme her med Firefox og Windows 10.
I modsætning til andre hjemmesider fører klik med højre musetast, samt midtertasten (normalt dobbeltklik) til samme funktion som et klik med venstre musetast, når der klikkes på et link på siden "Seneste forum-emner". Det er dermed ikke muligt at bruge den midterste musetast til at åbne relevante forum-emner og læse dem sidenhen, men der må springes frem og tilbage mellem "Seneste forum-emner" og det valgte forumemne. Måske det er en Firefox-ting, siden det ikke har været der før? Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 13-Juni-2016 kl. 12:34 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det ser ud til at være den nye Firefox der opfører sig anderledes. Ingen problemer i Chrome, Edge eller IE. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er næsten en uge siden at Firefox blev opdateret og jeg oplevede først dette problem i nat.
|
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser ud til det er rettet...det var hurtigt!
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |