recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Matricom G-Box Q2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Matricom G-Box Q2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Matricom G-Box Q2
    Sendt: 13-Juni-2016 kl. 09:37
Hej alle,

Jeg har netop købt og modtaget en Matricom G-Box Q2 fra amazon. Hvad jeg ikke tænkte på er at den kom med en 110 V strømforsyning. Er det nok at bruge et en adapter som man bruger på ferier, eller skal der noget andet til?
Der står på strømforsyningen, at den er "Switchable" men jeg kan ikke lige se nogen switch.
Jeg håber det kan lade sig gøre, ellers må jeg returnere den Cry

I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 17:41
switchable betyder at den kan håndtere fra 110-240v (std for strømforsyninger i dag så det er den samme psu der anvendes uanset hvor i verden du er, du skal blot have det rette kabel til din stikkontakt.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 09:49
Jeps. Det er hermed løst. Jeg købte et engelsk/dansk omformerstik i Brinck og alt virker som det skal nu.

Takker :-)
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu