|
Matricom G-Box Q2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2016 kl. 09:37 |
Hej alle,
Jeg har netop købt og modtaget en Matricom G-Box Q2 fra amazon. Hvad jeg ikke tænkte på er at den kom med en 110 V strømforsyning. Er det nok at bruge et en adapter som man bruger på ferier, eller skal der noget andet til? Der står på strømforsyningen, at den er "Switchable" men jeg kan ikke lige se nogen switch. Jeg håber det kan lade sig gøre, ellers må jeg returnere den ![]() |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
switchable betyder at den kan håndtere fra 110-240v (std for strømforsyninger i dag så det er den samme psu der anvendes uanset hvor i verden du er, du skal blot have det rette kabel til din stikkontakt.
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeps. Det er hermed løst. Jeg købte et engelsk/dansk omformerstik i Brinck og alt virker som det skal nu.
Takker :-)
|
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |