|
Windows store problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2016 kl. 12:00 |
Min windows store vil ikke åbne
fejlkoden er 0x80131500 Jeg har forsøgt forskellige løsninger kørt wsreset.exe fra command jeg har slette cache til store manuelt jeg har forsøgt med forkellige powershell løsninger. uden held. nogen tip, fr jeg geninstallerer det hele fra bunden?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tjekket denne tråd ud.
Måske den simple med at skifte region virker. http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-windows_store/windws-10-build-10240-store-error-code-0x80131500/57f1b2ba-6dac-4442-83a0-e6fd35d095db |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
jeg har forsøgt de ting der er beskrevet i linket. uden succes
jeg har ændret server til google dns jeg har geninstalleret win 10 stadig uden succes
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
nu virker det. ved ikke hvorfor....
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |