|
SOLGT V: Libratone Zipp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2016 kl. 09:53 |
Hej
Jeg har netop købt en B&O A1 og overvejer derfor at sælge min Libratone Zipp. Den er Sort/koksgrå og har et ekstra rødt cover med. Den er købt sidste sommerferie i Elgiganten, så alder ca. 1 år. Bluetooth og airplay<span style="line-height: 1.4;">.</span> Det er jo den gamle model. Jeg er på jagt efter en vurdering og gerne bud. Hvis buddene ikke kommer over 1000,00 tænker jeg at jeg bare beholder den. Skriv gerne om det er bud eller vurdering i kommer med, så der ikke opstår misforståelser. På forhånd tak. Steffen 8370 Hadsten Redigeret af Steffen32 - 15-Juni-2016 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der virkelig ikke interesse for sådan en super højtaler :-)
|
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
Jeg vil gerne give 800 kr.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Er der kvittering med?
|
|
![]() |
|
Ja, jeg har en kvittering. Den afslører at den er købt den 16. juli 2016.
tchris; Bud noteret - men jeg vil gerne lige lidt højere op.
|
|
![]() |
|
tchris ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 247 |
Helt ok....du siger bare til hvis du vil sælge!
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
Yaaay, vi har en tidsrejsende på forum
![]() |
|
![]() |
|
He My bad.
Den er i øvrigt solgt via PB bud. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |