|
Prissætning af højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
sqwiggi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2016 kl. 11:38 |
||
Hej folkens
Nu har jeg ikke den store forstand på højtalere eller recievere, så tænkte at dette var stedet at spørge om råd. Jeg skal have solgt følgende 3 fronthøjtalere + 2 baghøjtalere + en sub + en surround reciever Det hele er købt for ca. 6 år siden i Tape connection i Århus Hvad tænker i man kunne sælge det for ? Link til billeder af højtalere og reciever : http://imgur.com/a/K8oyo Håber ikke jeg har overtrådt nogle regler Mvh. Martin |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er alle højttalere fra Monitor Audio? 2000kr. Reciever mellem 500 og 1000kr
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Lyder som om du normalt færdes på HiFi4all. ![]() ![]() Og så lige linkservice, så folk også gider se billedet: http://imgur.com/a/K8oyo M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 12-Juni-2016 kl. 19:08 |
|||
![]() |
|||
sqwiggi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Status: Offline Point: 21 |
||
Ja det er de incl. sub |
|||
![]() |
|||
||
Tak for det. Færdes slet ikke på den side. Faktisk kun her på recordere, men hovedsaligt hovedsiden og ikke forum |
|||
![]() |
|||
||
Mener du 2000kr i alt for alle højtalere, eller 2000kr. pr. stk ? Mvh. Martin |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Hvad er nyprisen? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Den har været ca. 12.000,- For højttalerne - inkl. sub. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 13-Juni-2016 kl. 22:15 |
|||
![]() |
|||
||
Tror nu nærmere det var 14.000kr jeg gav for det hvis ikke jeg husker helt forkert.
Men vil du så mene at på 5-6 år så ryger de 10-12.000 ned i pris ? |
|||
![]() |
|||
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 294 |
||
Du ku prøve:
http://www.hifishark.com/ Ellers vil jeg tro, det ligger på mellem en kvart og en tredjedel af det oprindelige beløb du gav for højttalerne. Det er jo et kendt og velrenommeret mærke så måske halv pris, hvis du er heldig, alderen taget i betragtning. Gamle snurrerundt maskiner er knap så eftertragtet så vidt vides, men ved det ikke. Er selv til stereo. |
|||
![]() |
|||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
||
Jeg vil mene omkring 5000 skulle det nok kunne indbringe...
Jeg solgte 3 stk MA 180ere og en sub for vistnok 2500... så skulle nok mene at dit kan indbringe det dobbelte..
|
|||
Ning
|
|||
![]() |
|||
||
Ok, mange tak for jeres hjælp, vil prøve at sælge det
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |