recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - av-receivers anno 2016 - forventninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

av-receivers anno 2016 - forventninger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: av-receivers anno 2016 - forventninger
    Sendt: 15-Juni-2016 kl. 19:15
Efter at jeg lige så at marantz lige har præsenteret deres nye receivere og jeg står over køb af ny, kom jeg igen til at tænke på hvad der kan være af nyheder kontra sidste års modeller, nu 4k og atmos er godt landet.
Så Onkyo bla har smidt Google play i og eks tidal.
Marantz har som jeg læser det en ny app på vej (eller audyssey) hvor kalibrering mm kan justeres via denne app. Er den nogenlunde præcis er det en imo ret cool feature.

Men er der noget på rygteplan eller andet der tænkes at lande med de nye receivere?
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 19:58
Forhåbentligt får Pioneer og/eller Onkyo taget sig sammen til og proppe Dirac i deres receivere. Så får de fat i den lange ende, indtil de andre følger efter:

Pioneer Dirac partnership

Redigeret af armani-thomas - 15-Juni-2016 kl. 20:01
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 08:31
Syntes det lyder ret interessant:)
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Efter at jeg lige så at marantz lige har præsenteret deres nye receivere og jeg står over køb af ny, kom jeg igen til at tænke på hvad der kan være af nyheder kontra sidste års modeller, nu 4k og atmos er godt landet.
Så Onkyo bla har smidt Google play i og eks tidal.
Marantz har som jeg læser det en ny app på vej (eller audyssey) hvor kalibrering mm kan justeres via denne app. Er den nogenlunde præcis er det en imo ret cool feature.

Men er der noget på rygteplan eller andet der tænkes at lande med de nye receivere?

Hvilke nye Marantz  2016 modeler evt. link
På hjemmesiden findes der kun en af de mindre modeller. som er New

De nye modeler fra Denon  Marantz kommer fra September har jeg hørt på YouTube

Marantz
https://www.youtube.com/watch?v=eo7HMJfuvqs

Denon
https://www.youtube.com/watch?v=QaQ1uzyfv0I

Redigeret af janbau - 16-Juni-2016 kl. 20:42
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 20:49
Avforums skriver om 70/60/5011
Til top
whatz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Branchemedlem

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whatz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 11:48
SR7011 lander først til november, og kommer til at ramme 1800€. HEOS integration er en af nyhederne, audyssey app. Men desværre ikke noget 9.1.6 atmos ;-)

Mvh,
Daniel Nielsen
HiFifreaks.dk | HiFi-freaks.dk |
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 18:54
Jeg ser klart frem til at flere begynder at lave indbygget google cast så man får de samme muligheder som airplay. Bruger airplay meget via ipad med at klart til android på telefon, så det ville være rart at have de samme muligheder uanset device.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 09:13
Ja det undrer mig også det først er på vej nu her.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu