|
Onkyo RZ900 - Spotify Connect / HDMI Video |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 21:06 |
Heysa
Jeg er den glade ejer af en RZ900 som gør det fantastisk Jeg har prøvet at google lidt, men uden held. Så prøver her Kan receiveren spille musik via spotify connect - og samtidig smide billede igennem en HDMI port? - hvis ja - hvordan gør man det? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger manualen?
M.v.h. |
|
![]() |
|
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
Ikke noget brugtbart. Kun lidt om hvordan man bruger det hvis man kører med flere zoner, men det gør jeg ikke
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
At du ikke har kunnet finde ud af, hvordan man evt. gør det, betyder nok at det ikke kan lade sig gøre. Med mindre man benytter det som zone 2.
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |