|
SOLGT iPhone 5S Guld 64 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 23:17 |
Hej.
Sælger en iPhone 5S 64 GB i guld. Den er ca 2,5 år gammel, men fremstår som ny. Jeg har som altid passet meget på min tlf, og derfor kan jeg med sikkerhed sige den aldrig har været tabt eller har ridser. Kvittering kan fremskaffes og der medfølger kasse med lader og ubrugte høretlf. Pris 2000. Redigeret af Waver - 06-Juli-2016 kl. 18:50 |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holder den fortsat batteri nogenlunde ok?, kunne godt være interesseret.
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Ja den gør, jeg synes ikke rigtig jeg kan mærke noget på batteriet.
|
|
![]() |
|
op....
|
|
![]() |
|
hep hey
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
havde da helt glemt denne tråd, nå men byder kr 1.800 - ved Fredericia afkørsel.
|
|
![]() |
|
Havde helt glemt tråden.
@Bhund er du stadig interesseret??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |